Malinzz

på inuvatum idaa plus bor hos mormor och morfar denna vecka

Kategori: Allmänt

hej inte bloggat på länge men har inte kunnat för i måndags så efter dansen så kom mormor och morfar och hämta oss för vi skulle upp och passsa hundarna på tisdagen för då skullle dom åka. I tisdags så var jag ochelin ute med hundarna ute hela dagen och sola kan säga att man blev lite bränd men det blir sen till brunt så är ganska bra. RING OM NÅGON VILL TILL STARNDEN NÅGON DAG.<3 Idag så var vi på inuvatum sen efter var jag hemma och sola i två timmar till sedan gick jag till badhuset för att träffa kompisarna och sen skulle jag och Frida till dansen så vi gick ini på MCdonalds och tog en cheesburgare sen gick vi till dansen. idag har jag dansat ballet och jazz. sitter nu i soffan och kollar på tven och väntar tills mamma har tränat klart då ska vi upp till Nellie,Marcus och hundarna kanske blir att vi tar med oss pizza. PS: Olivia vi kan väl prata om du kunde följa med upp på fredag men tror det ska gå bra ♥♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: