Malinzz

längesen jag blogga nue/Dans <3

Kategori: Allmänt

hej längesen jag blogga nu.
har inte hunnit blogga för haft så mycket att göra men nu blir det iallafall av.
har inte gjort så mycket som vanligt inga kompisar eller ingenting men dansat det har jag gjort.(ska köpa danskläder kommer lägga ut bild på dem)
ja som sagt har inte varit med någon kompis sop vanligt:(
(hör av er om ni vill göra nåt)
va på badhuet igår med den bästa klassen hade jätte kul, på slutet så hade vi en tävling, dom som var med i mitt lag var : oscar,kevin k Nadja,Johanna,jag och ida vi vann allt.
IDAG i skolan var det ganska tråkigt för hade ingen att vara med förutom nora så henne var jag med på kort rasten.
idag blir det dans JAZZ och uppvisningsgruppen.
hoppas dagen morgon blir bättre:)♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: