Malinzz

mina älsklingar

Kategori: Allmänt

hej inte bloggat på länge men har inte haft datorn med upp till mormor och morfar, men har varit en helt underbar vecka på landet hade hoppast på att fredag till lördag att lilla ollie skulle med upp men vi sket idet för att det skulle bli regn och då är det inte så kul där uppe, men vi ska dit upp och tälta till sommaren. idag har det varit en helt vanlig dag och har inte gjort så mycket. på onsdag e vi lediga tror att jag ska vara med johanna strandberg det va sååå länge sen vi va och har lägntat efter henne och till helgen blir det nog att ollie sover hos mig♥ då kanske vi ska ta en massa kort och m.m. kommer bli as kul♥ imorgon blir det nog att tävla om det är ok för johanna ♥
kram!!zar malin

mina älsklingar
olivia,frida,emie,saga,och alice

Kommentarer

  • Olivia <3 säger:

    heej älskling, kan du vara med i veckansblogg på min blogg?? :)

    2012-05-08 | 20:38:05
    Bloggadress: http://oliviahz.blogg.se/
  • malin säger:

    aa det vill jag gärna <3 <3 <3

    2012-05-09 | 18:04:02

Kommentera inlägget här: