Malinzz

ÄSPERÖD idag

Kategori: Allmänt

hej bloggen
idag har jag inte gjort så mycket var och hälsa på äsperöd och det var väl kul. skulle igentligen gå i 7c men kanske ska byta till 7b istället, är för at jag har ingen att vara med i den klassen för alla som går i den klassen har med sig sin bästa kompis. så då kommer jag gå med mina lane bor igen nästan alla iallafall kul blir det iallafall om jag kommer in i den klassen.


ja då e de snart slutet av tisdag och då är det bara en och een halv dag tills vi slutar så blir nice kommer vara med kompisar och på läger två gånger och en massa bad och solning.


skolavslutning på torsdag kväll kommer bli nice ska ha  en kjol (har jag aldrig haft typ) men blir nog nice
ja finns inte så mycket att säga mera så hej då
//Malin <3<3

Kommentarer

  • Felicia säger:

    Frågestund på bloggen! Alla som frågar får en länkning!

    2012-06-27 | 20:58:10
    Bloggadress: http://elsafelicias.devote.se
  • anonym säger:

    ok

    2012-09-26 | 21:30:43

Kommentera inlägget här: