Malinzz

kommit hem

Kategori: Allmänt

HEJ
nu har jag kommit hem efter 2 timmars dans som bara har varit för roligt asså.

uppvisningsgruppen= bäst
kompisar=bäst
allt är helt perfekt just nu♥
om tre veckor så är det dansuppvisning komentera om ni vill kolla


förlåt att jag var sur förut men jag mena inget illa men jag blir så sur när alla andra umgås men inte att jag får va med  och så säger ni inget heller såå störande kan ni bara suta med det är ni snälla det är därför jag var så sur i skolan.
hoppas det blir bättre imorgon ♥
om det är någon som vill göra nåt skicka då sms

älskar er Olivia,Emmie,Saga,Frida och Alice♥

hoppas ni axepterar mig som jag är annars säg att jag inte sk vara med er isådana fall

Kommentarer

  • kompisen säger:

    Hej!

    Fin blogg. Jag tror kanske att det är lättare att få kompisar om man inte surar för att andra umgås med varandra. Det är kanske det som gör att de inte frågar om du vill vara med. Du är säkert en jättego tjej och visa din bästa sida så får du fler kompisar.

    Lycka till!

    Kram en läsare

    2012-05-02 | 19:56:00

Kommentera inlägget här: